ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: - Εκδρομή των Ρουμελιωτών στον Βόλο και το Πήλιο!

ΕΝΩΣΗ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ
      ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ-ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ   ΠΥΘΙΑΣ 14
                   Mail: enosiroumelioton@gmai.com
      ΤΗΛ & FAX: 210-2914713 & 210-2926588
                   ΚΙΝ. 6976026384 & 6940718320

ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ

Η Ένωση ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ –ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή, την 1 και 2 Νοεμβρίου 2014 στο Βόλο και το Πήλιο.
Το Σάββατο μετά την αναχώρηση από το Γαλάτσι στις 7.30 κάναμε δυό σύντομες στάσεις στο 90 χλμ καιστα Καμμένα Βούρλα. Μετά επισκεφτήκαμε την Ιερά Μονή της Παναγίας Κάτω Ξενιάς που απέχει 16 χλμ από τον Αλμυρό. Η ίδρυση της υπολογίζεται στον 12ο η 13ο αιώνα. Ιδρύθηκε ως ανδρικό αλλά από το 1970 είναι γυναικείο μοναστήρι. Μεγάλη υπήρξε η προσφορά της Μονής στους αγώνες εναντίον των Τούρκων. Συνεχίζοντας αφού περάσαμε από την πόλη του Βόλου την Αγριά τα Λεχώνια ανεβήκαμε στις Μηλιές όπου καθίσαμε για φαγητό στα εστιατόρια του χωριού και κάναμε μια βόλτα να δούμε τα αξιοθέατα. Επιστρέφοντας στο Βόλο κάναμε μια σύντομη στάση στα Καλά Νερά και φτάνοντας στο Βόλο καταλύσαμε σε κεντρικό Ξενοδοχείο. Αφού προηγήθηκε ανάπαυση και βόλτα στην μεγάλη και ωραία παραλία του Βόλου πήγαμε όλοι σε μια ταβέρνα που είχαμε κανονίσει εκ των προτέρων με ζωντανή μουσική από ένα συγκρότημα με λαϊκά τραγούδια όπου φάγαμε και χορέψαμε μέχρι τις πρώτες πρωινες ώρες της Κυριακής.Το πρωί μετά το πρωινό ανεβήκαμε στο Πήλιο και πήγαμε πρώτα στο ωραίο και γραφικό χωριό της Μακρινίτσας, όπου απολαύσαμε την θέα από ψηλά του Βόλου πίνοντας τον καφέ κάτω από τα πλατάνια στην πλατεία του χωριού και κάναμε μια βόλτα στα λιθόστρωτα δρομάκια που σκαρφαλώνουν στο βουνό στα πάνω σπίτια του χωριού. Φεύγοντας από την Μακρινίτσα περάσαμε από την Πορταριά και καταλήξαμε στα Χάνια τα οποία είναι σε υψόμετρο 1200 μέτρα. Η ομίχλη το κρύο η υγρασία οι ψιχάλες της βροχής  που έπεφταν  και τα πελώρια δέντρα έκαναν το τοπίο να φαίνεται  Αλπικό. Επιστρέψαμε στην Πορταριά για φαγητό και σύντομη περιήγηση για γνωριμία της περιοχής. Μετά το μεσημέρι αφήσαμε το Πήλιο και κατηφορίσαμε στην πόλη του Βόλου όπου καθίσαμε στην παραλία για καφέ, τσίπουρο και περίπατο στην ωραία  ηλιόλουστη παραλία. Στις 5.30 πήραμε το δρόμο της επιστροφής και φτάσαμε στο Γαλάτσι στις 9.30
το βράδυ μετά μια σύντομη στάση στα Καμμένα Βούρλα. Ευχαριστούμε όλους τους φίλους  που συμμετεί- χαν στη εκδρομή μας και ελπίζουμε να επαναλάβουμε στο εγγύς μέλλον.