ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΝΩΣΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ

ΤΗΛ & FAX: 210-2914713 & 210-2926588
                   ΚΙΝ. 6976026384 & 6940718320

ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΕΝΩΣΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ

Η Ενωση Ρουμελιωτών Γαλατσίου-Λαμπρινής το Σάββατο και την Κυριακή 29 και 30 Μαρτίου 2014, πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή στην Ευρυτανία. Η αναχώρηση έγινε στίς
8 π.μ. από Γαλατσίου και Καραϊσκάκη. Κάναμε δυό στάσεις στο 90 χιλ. και έξω από την Λαμία στο δρόμο γιά το Καρπενήσι. Φτάσαμε μετά το μεσημέρι στο Καρπενήσι και πήγαμε σε μιά ταβέρνα λίγο έξω από την πόλη. Εκεί φάγαμε τα εξαιρετικά μαγειρεμένα φαγητά από ντόπια κρέατα και ήπιαμε και τα απαραίτητα τοπικά κρασιά της ταβέρνας.  Μετά επισκεφτήκαμε  το κοντινό χωριό Κορυσχάδες  και μας έγινε παρουσίαση φωτογραφιών από
την ιστορική Συνέλευση της λεγόμενης κυβέρνησης του βουνού.  Μετά από ένα σύντομο καφέ, φύγαμε γιά το ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης του Καρπενησίου. Το βράδυ αφού ξεκουραστήκαμε πήγαμε σε μία ταβέρνα, στο κέντρο της πόλης, όπου μετά το φαγητό διασκεδάσαμε με ζωντανή μουσική μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Την Κυριακή μετά το
το πρωινό στο ξενοδοχείο αναχωρήσαμε γιά επισκεψη στο ιστορικό μοναστήρι του Προυσσού το οποίο υπήρξε καταφύγιο γιά τους αρματωλούς στην Τουρκοκρατία ένας εκ των οποίων ήταν ο Καραϊσκάκης. Επισκεφτήκαμε το Μικρό χωριό και ενημερωθήκαμε γιά την ιστορία του, γιά την καταστροφή από κατολίσθηση το 1963 γιά τους αγώνες των απλών ανθρώπων να επιζήσουν στις δύσκολες συνθήκες της περιοχής. Το μεσημέρι φάγαμε σε μιά ταβέρνα στο Μεγάλο χωριό και αφού κάναμε τα απαραίτητα ψώνια από τοπικά προϊόντα
φύγαμε. Συγκίνηση μας προκάλεσε η επισκεψη μας στο Κεφαλόβρυσο λίγο έξω από το Καρπενήσι. Στο σημείο αυτό σκοτώθηκε ο Μεγάλος ήρωας της Ελληνκής Επανάστασης Μάρκος Μπότσαρης πολεμώντας γιά την απελευθέρωση της χώρας μας. Η επιστροφή μας δεν μας επιφύλασε εκπλήξεις. Ο οδηγός ήταν εξαιρετικός και φτάσαμε στο Γαλάτσι περίπου στις 10 μ.μ. Ελπιζουμε να επίσκεφτουμε και άλλα μέρη και να περάσουμε το ίδιο καλά γνωρίζοντας διάφορες περιοχές της χώρας μας, μαθαίνοντας συγχρόνως και την ιστορία τους.